مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 01:302023-11-29سياسي

نهضت مهارت آموزی راه برون رفت از مشکلات امروز کشور است


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با بیان اینکه دولت به دنبال نهضت آموزی برای توسعه اشتغال است، گفت: اگر در گام نخست انقلاب اسلامی نهضت سوادآموزی حلال مشکلات بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سیدمحمود عرب روز گذشته در جلسه گروه کاری مهارت و آموزش استان قم که در سالن جلسات کرامت استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) به مهارت آموزی نگاه توسعه علمی دارند.

وی با اشاره به اینکه مهارت آموزی هنر تبدیل دانایی به توانایی است، مطرح کرد: در مهارت آموزی به دنبال این هستیم که علم نافع را به عمل صالح تبدیل کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قم با بیان اینکه دولت به دنبال نهضت مهارت آموزی برای توسعه اشتغال است، عنوان کرد: اگر در گام نخست انقلاب اسلامی نهضت سوادآموزی حلال مشکلات بود، در گام دوم انقلاب اسلامی نهضت مهارت آموزی راه برون رفت از بسیاری از مشکلات است.

وی با اشاره به اینکه برنامه ریزی مهارتی باید مبتنی بر نیاز بازار و سفارش محور باشد، خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت های مهم برای برنامه ریزی، گروه کاری مهارت و آموزش است.

عرب با بیان اینکه در مسیر مهارت آموزی باید نگاه فرابخشی داشته باشیم، تصریح کرد: همکاری میان فعالان مهارت آموزی استان از طریق تجمیع امکانات و ظرفیت ها برای تدوین سند توسعه مهارت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مهارت آموزی راه برون رفت از مشکلات امروز کشور است

نهضت مهارت آموزی راه برون رفت از مشکلات امروز کشور است