مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-21اقتصادي

تخلف 2852 واحد صنفی در شب های یلدا


از 15 آذر ماه سال جاری گشت های ویژه شب یلدا آغاز به کار کردند که تا بیست و هشتم آذر ماه حدود یک هزار و 525 اکیپ گشت در سطح شهر (مراکز تولیدی و مراکز توزیعی و همینطور صنوف) اعزام کردیم.

- سخنگوی سازمان تعزیرات: از 15 آذر ماه سال جاری گشت های ویژه شب یلدا آغاز به کار کردند که تا بیست و هشتم آذر ماه حدود یک هزار و 525 اکیپ گشت در سطح شهر (مراکز تولیدی و مراکز توزیعی و همینطور صنوف) اعزام کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: در گشت های شب یلدا تاکنون 9هزار و 287 بازرسی انجام شده و از این تعداد 2هزار و 852 مورد واحد دارای تخلف بوده که برای آن ها پرونده تشکیل و برای رسیدگی به شعب ارجاع شدند.

محمد اسفنانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس در خصوص اقدامات سازمان تعزیرات حکومتی به مناسبت شب یلدا گفت: از 15 آذر ماه سال جاری گشت های ویژه شب یلدا آغاز به کار کردند که تا بیست و هشتم آذر ماه حدود یک هزار و 525 اکیپ گشت در سطح شهر (مراکز تولیدی و مراکز توزیعی و همینطور صنوف) اعزام کردیم.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص گشت های سازمان تعزیرات به مناسبت شب یلدا خاطرنشان کرد: این گشت ها به صورت مشترک با نهادهای ذیربط من جمله اتاق اصناف، سازمان حمایت و جهاد کشاورزی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف 2852 واحد صنفی در شب های یلدا

تخلف 2852 واحد صنفی در شب های یلدا