مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 00:352023-11-24بين الملل

بایدن : حماس برای به هم زدن توافق ریاض-تل آویو به اسراییل حمله کرد


بایدن که دولتش حامی تمام قد اسراییل در کشتار مردم فلسطین بوده، می گوید واشنگتن «به دنبال پایان دادن به چرخه خشونت در خاورمیانه به منظور رسیدن به راه حلی است که فلسطینی ها و اسراییلی ها بر اساس راهکار دو دولتی، - بایدن که دولتش حامی تمام قد اسراییل در کشتار مردم فلسطین بوده، می گوید واشنگتن به دنبال پایان دادن به چرخه خشونت در خاورمیانه به منظور رسیدن به راه حلی است که فلسطینی ها و اسراییلی ها بر اساس راهکار دو دولتی، در آرامش زندگی کنند .

رییس جمهور آمریکا ضمن استقبال از توافق اسراییل و مقاومت فلسطین بر سر تبادل اسرا، مدعی شد یکی از دلایل آغاز عملیات طوفان الاقصی به شکست کشاندن تلاش های واشنگتن برای عادی سازی روابط عربستان سعودی و تل آویو بوده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جو بایدن رییس جمهور آمریکا شامگاه جمعه و در واکنش به توافق اسراییل و مقاومت فلسطین برای آتش بس موقت و تبادل اسرا، گفت این توافق تازه آغاز راه است، تاکنون خوب پیش رفته و امیدوار است در روزهای آینده اسرای بیشتری آزاد شوند.

  بامداد چهارشنبه و در توافقی که تل آویو مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد، مقرر شد آتش بس چهار روزه برقرار و به ازای هر اسراییلی سه فلسطینی از زندان های اسراییل آزاد شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن : حماس برای به هم زدن توافق ریاض-تل آویو به اسراییل حمله کرد

بایدن : حماس برای به هم زدن توافق ریاض-تل آویو به اسراییل حمله کرد