مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-05بين الملل

رسانه اوکراینی: زلنسکی فرمانده ارتشش را دور می زند


یک پایگاه خبری اوکراینی روز دوشنبه به نقل از منابع نزدیک به رهبران این کشور نوشت، ولودیمیر زلنسکی در ادامه اختلافش با فرمانده کل ارتش اوکراین تلاش می کند با دور زدن او مستقیما به فرماندهان این ارتش دستور دهد.

- یک پایگاه خبری اوکراینی روز دوشنبه به نقل از منابع نزدیک به رهبران این کشور نوشت، ولودیمیر زلنسکی در ادامه اختلافش با فرمانده کل ارتش اوکراین تلاش می کند با دور زدن او مستقیما به فرماندهان این ارتش دستور دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه اوکراینی اوکراینسکایا پراودا گزارش کرد، ژنرال والری زالوژنی، فرمانده کل ارتش اوکراین گاها اطلاعات درباره اقدامات ارتش تحت امرش را از سوی زیردستانش دریافت می کند.

پایگاه راشاتودی گزارش داد، زلنسکی و فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین چند ماه است که با یکدیگر اختلاف داشته اند و ضدحمله شکست خورده ارتش اوکراین در تابستان این تنش ها را بدتر کرده است.

این گزارش تصریح داشت، رییس جمهور اوکراین اقدام به ایجاد مسیرهای ارتباطی موازی با دیگر رهبران ارشد ارتش اوکراین از جمله آلکساندر سیرسکی، فرمانده نیروی زمینی و نیکولای اولشچوک، فرمانده نیروی هوایی این ارتش کرده است.

طبق این گزارش دفتر زلنسکی این رویکرد را مناسب یافته، اما اجرای آن باعث مختل شدن سلسله مراتب معمول فرماندهی به ضرر زالوژنی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه اوکراینی: زلنسکی فرمانده ارتشش را دور می زند

رسانه اوکراینی: زلنسکی فرمانده ارتشش را دور می زند