مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-18اقتصادي

جابجایی بیش از 440 هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان


مدیرکل راه آهن شمال2  با بیان اینکه در 8 ماهه نخست امسال بیش از 440 هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان جابجا شده اند، گفت: این مهم 9 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راه آهن شمال2  با بیان اینکه در 8 ماهه نخست امسال بیش از 440 هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان جابجا شده اند، گفت: این مهم 9 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

غلامحسین ولدی با اشاره به دستاوردهای راه آهن گیلان، به معرفی راه آهن استان پرداخت و اتصال آن به شبکه ریلی سراسری کشور را نقطه عطفی در توسعه و پیشرفت منطقه قلمداد و اظهار کرد: خوشبختانه از آغاز ورود راه آهن به گیلان، استقبال مردم از این مُد حمل ونقل بسیار چشمگیر بوده و آمار روزافزون مسافرین ریلی نیز گواه این مطلب است.

وی افزود: در 8 ماهه امسال بیش از 440 هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان جابجا شده که 9 درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.

مدیرکل راه آهن شمال2 در برنامه تلویزیونی دریچه شبکه باران، تلاش برای افزایش رضایتمندی مسافرین و مراجعین را اولویت اصلی راه آهن دانست و گفت: اجرای طرح همیار مسافر به منظور ارائه خدمات به توانخواهان، اطلاع رسانی به زبان اشاره برای بهره مندی مراجعین ناشنوا، غنی سازی اوقات انتظار مراجعین، فراهم سازی امکانات مناسب بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی بیش از 440 هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان

جابجایی بیش از 440 هزار نفر توسط ناوگان ریلی گیلان