مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 09:252023-11-25سياسي

کتاب بیانات رهبر انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کتاب «رو به پایان» شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) درباره صهیونیسم به تازگی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

- کتاب بیانات رهبر معظم انقلاب درباره صهیونیسم توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، کتاب رو به پایان شامل بیانات حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) درباره صهیونیسم به تازگی توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار نشر شده است.

مطالب کتاب رو به پایان از مطالعه کل گفتار ها و نوشتار های مرتبط با موضوع از سال 1348 گردآوری و تنظیم شده و نشانگر این است، تحقیقات صورت گرفته برای تدوین این کتاب، محدود به مواضع معظم له پس از رهبری نبوده و مواضع ایشان در زمان ریاست جمهوری و حتی پیش از آن نیز مورد بررسی قرار گرفته است.

این کتاب 568 صفحه ای، در پنج بخش اصلیِ صهیونیسم شجره خبیثه ، غده سرطانی ، توطئه فراموشی ، جراحی غده سرطانی و تقابل ایدئولوژیک و در 23 فصل ارائه شده است.

از نظر محتوایی، مطالب کتاب به دو قسمت اساسی و کلی تقسیم می شود.

قسمت اول، دشمن شناسی و بصیرت مسلمانان دنیا در قبال شناخت دشمن و شناخت سیاست ها، راهبرد ها و تاکتیک های این جبهه در مقابل جریان حق است که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب بیانات رهبر انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد

کتاب بیانات رهبر انقلاب درباره صهیونیسم منتشر شد