مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-12سياسي

رییس دیوان عالی کشور: ارتقای قضات باید ضابطه مند شود


رییس دیوان عالی کشور با تأکید بر اینکه ارتقای قضات باید ضابطه مند شود، گفت: دیوان عالی باید از قضات فرهیخته و کسانی که در امر قضاوت استخوان خرد کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس به نقل از قوه قضاییه: حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری، رییس دیوان عالی کشور همراه علی القاصی رییس کل دادگستری تهران عصر امروز سه شنبه (21 آذر) از دادگاه های تجدید نظر استان تهران بازدید کردند.

  رییس دیوان عالی کشور در حاشیه این بازدید در جمع قضات و کارکنان حاضر در این مراسم بیان کرد: از زحمات همه قضات و کارکنان در دادگستری کل استان تهران و خصوصا دادگاه های بدوی و تجدیدنظر تشکر می کنم.

  وی با بیان اینکه بیش از 9 سال دادستان کل کشور بودم و به زوایای مشکلات دادسرا ها اشراف دارم، افزود: تلاش زیادی برای رفع مشکلات می شد، اما وقتی محدودیت در امکانات وجود دارد باید تا حد امکان مشکلات را تحمل کرده و هرکسی به سهم خود، در رفع آن ها تلاش کند.

  حجت الاسلام منتظری با تاکید بر اینکه در مقام بیان مشکلات نیستم، افزود: اصطلاحا اینطور نیست که دنیای دیگران گلستان بوده و دنیای ما ویران باشد.

بنده مسافرت های زیادی به دیگر کشور ها داشتم و به عینه وضعیت دستگاه های قضایی بسیاری از کشور ها را مشاهده کردم که با مشکلات زیادی روبرو هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دیوان عالی کشور: ارتقای قضات باید ضابطه مند شود

رییس دیوان عالی کشور: ارتقای قضات باید ضابطه مند شود