مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-13اقتصادي

اختصاص 380 میلیارد برای ارائه 35 خدمت برای مددجویان بهزیستی لرستان


مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: 380 میلیارد تومان برای ارائه 35 خدمت ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان اختصاص پیدا کرده است که این رقم با توجه به اولویت و درخواست های مطرح شده توسط استان تصویب شده و پرداخت می شود.

- مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور خبر داد اختصاص 380 میلیارد برای ارائه 35 خدمت برای مددجویان بهزیستی لرستان ایسنا/لرستان مدیر کل دفتر بودجه و تلفیق منابع سازمان بهزیستی کشور گفت: 380 میلیارد تومان برای ارائه 35 خدمت ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی لرستان اختصاص پیدا کرده است که این رقم با توجه به اولویت و درخواست های مطرح شده توسط استان تصویب شده و پرداخت می شود.

سعید ابراهیمی امروز، 22 آذرماه در بررسی بسته های پیشنهادی لرستان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در محل سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، با بیان اینکه 7.

7 میلیون نفر در قالب 2.

8 میلیون خانوار حمایت تحت پوشش بهزیستی کشور قرار دارد، افزود: از این تعداد افراد تحت پوشش، سهم لرستان 102 هزار خانوار بوده و معادل هشت درصد جمعیت تحت پوشش بهزیستی کشور است.

وی در خصوص تخصیص اعتبار باهدف بسترسازی جهت اشتغال مددجویان (مانند هزینه های جواز کسب، مشاوره شغلی و آموزش)، گفت: سرانه برای هر نفر پنج میلیون تومان در نظر گرفته ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 380 میلیارد برای ارائه 35 خدمت برای مددجویان بهزیستی لرستان

اختصاص 380 میلیارد برای ارائه 35 خدمت برای مددجویان بهزیستی لرستان