مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-02سياسي

خسارت واردشده به منابع طبیعی در دهه های گذشته جبران شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: خسارت واردشده به منابع طبیعی در دهه های گذشته باید جبران شده و نگهداری درختان، بوستان ها و فضاهای سبز به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، طرح مردمی کاشت نهال در استان سمنان عصر امروز در قالب پویش کویر سبز با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، جمعی از مسؤولان استان و نیز تشکل های مردمی و دوستداران طبیعت در نیروگاه شهید باکری سمنان آغاز شد.

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این آیین که به همت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان برگزار شد، با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه درختکاری در کشور گفت: کاشت درختان در روایات و آموزه های دینی مورد تأکید فراوان قرار گرفته است؛ به طوری که امام جعفر صادق (ع) فرمودند کسی که درختی بکارد، مادامی که از آن درخت استفاده می شود، از صدقه جاریه آن بهره مند خواهد شد.

مطیعی با اشاره به سهم 10 میلیونی استان سمنان از طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور افزود: دین مقدس اسلام برای تمام موجودات به ویژه درختان اهمیت ویژه ای قائل شده است.

وی، اجرای این طرح را راهکاری برای جبران خسارت واردشده به منابع طبیعی طی دهه های گذشته عنوان کرد و گفت: درختان ریه های شهرها هستند و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت واردشده به منابع طبیعی در دهه های گذشته جبران شود

خسارت واردشده به منابع طبیعی در دهه های گذشته جبران شود