مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 13:302023-12-21اقتصادي

توزیع دو برابری مرغ در همدان به مناسبت شب یلدا


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع دو برابری مرغ گرم نسبت به روزهای گذشته به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از توزیع دو برابری مرغ گرم نسبت به روزهای گذشته به مناسبت شب یلدا در استان خبر داد.

رضا بهراملو با بیان اینکه با برگزاری جلسات متعدد تدابیر لازم برای کنترل بازار اندیشیده شده است، افزود: تولید، توزیع و نظارت با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، ادارات کل تعزیرات، صمت، دامپزشکی، اتحادیه و اصناف و همکاران ما در مجموعه بزرگ جهاد کشاورزی با قوت در انجام است؛ به طوری که کمبود و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

وی در ادامه یادآور شد: حدود دو تن گوشت گرم گوسفندی با کیفیت مرغوب در جریان توزیع قرار گرفته است؛ از همین رو در حوزه تامین گوشت نیز اقدامات لازم پیگیری و ختم به نتیجه شده است.

بهراملو با تاکید بر اینکه روند تولید مرغ و توزیع گوشت ادامه دارد، اضافه کرد: برنامه ریزی ها نشان از روند افزایشی تولید مرغ تا پایان سال دارد؛ به نحوی که ارقام جوجه ریزی ها نویدبخش تولید متناسب بر نیاز و حتی مازاد بر نیاز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، بهراملو با اشاره سه میلیون و 313 هزار و 966 قطعه جوجه ریزی در آذرماه امسال، گفت: این میزان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع دو برابری مرغ در همدان به مناسبت شب یلدا

توزیع دو برابری مرغ در همدان به مناسبت شب یلدا