مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-25حوادث

سرقت 24 میلیاردی رمز ارز توسط سارق آشنا


متهم به سرقت 24 میلیارد و 600 میلیون رمز ارز دستگیر شد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر سرقت ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی اش، ‎‎ پیگیری موضوع در دستور کار تیمی از کارشناسان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس فتا قرار گرفت.

سرهنگ حسین احمدی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی پرونده مشخص شد فردی ناشناس با دستیابی به رمز های عبور کیف پول، مبلغ 24 میلیاردو 600 میلیون ریال از یک نوع رمز ارز دیجیتال سرقت کرده و به حسابی ناشناس انتقال داده است.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا پس از بررسی دقیق اظهارات مالباخته با بررسی سرنخ های دیجیتالی تحقیقات فنی خود را آغاز کرده و عامل برداشت های غیرمجاز را که یکی از نزدیکان شاکی پرونده بود را شناسایی کردند.

 این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پس از جمع آوری مستندات کافی و با هماهنگی مرجع قضایی، متهم را دستگیر کرده که متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی اظهار داشت: شهروندان قبل از ورود به بازار رمز ارز ها علم و دانش خود را افزایش داده و با مطالعه و تحقیق لازم در این بازار به هیچ عنوان اطلاعات محرمانه خود را از جمله اطلاعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 24 میلیاردی رمز ارز توسط سارق آشنا

سرقت 24 میلیاردی رمز ارز توسط سارق آشنا