مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-14سياسي

بیشترین حجم بار درمانی در بیمارستان های دولتی بر دوش رزیدنت ها و اینترن ها است


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: بیشترین حجم بار درمانی ما در بیمارستان های دولتی و آموزشی بر دوش رزیدنت ها و اینترن ها است که توجه ویژه مسئولان کشور به ویژه وزارت بهداشت را می طلبد.

- مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی کشور: بیشترین حجم بار درمانی در بیمارستان های دولتی بر دوش رزیدنت ها و اینترن ها است ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان نظام پزشکی کشور گفت: بیشترین حجم بار درمانی ما در بیمارستان های دولتی و آموزشی بر دوش رزیدنت ها و اینترن ها است که توجه ویژه مسئولان کشور به ویژه وزارت بهداشت را می طلبد.

دکتر رضا لاری پور امروز، 23 آذرماه، در حاشیه چهلمین و چهل ویکمین نشست شورای عالی نظام پزشکی کشور که در هتل پردیسان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه امنیت کادر درمان مخدوش شده و این زنگ خطر بزرگی است.

این امنیت مخدوش شده و کاهش اعتباری که متاسفانه در جامعه برای شاغلان سلامت وجود دارد، یکی دیگر از علل بی انگیزگی کادر درمان است.

لاری پور گفت: راهکار تغییر نگاه سیاست گذاران و حکمرانان حوزه سلامت به این موضوع است.

همان طور که به حوزه امنیت توجه ویژه ای می شود، یکی از نیازهای پایه ای ما نیاز سلامت است که باید به صورت متوازن برای آحاد مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین حجم بار درمانی در بیمارستان های دولتی بر دوش رزیدنت ها و اینترن ها است

بیشترین حجم بار درمانی در بیمارستان های دولتی بر دوش رزیدنت ها و اینترن ها است