مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 04:352023-11-28سياسي

یک نوازنده : نگرش متعصبانه در موسیقی زحمات هنرمندان را هدر می دهد


شروین مهاجر نوازنده برجسته کشورمان گفت: هنرستان موسیقی محیطی مقدس است که از زمان تاسیس یک شرح درسی داشته است به طوریکه موزیسین های نامدار در تدوین دوره های آموزشی و کتب هنرستان موسیقی همکاری داشتند؛ - شروین مهاجر نوازنده برجسته کشورمان گفت: هنرستان موسیقی محیطی مقدس است که از زمان تاسیس یک شرح درسی داشته است به طوریکه موزیسین های نامدار در تدوین دوره های آموزشی و کتب هنرستان موسیقی همکاری داشتند؛ به مرور زمان عده ای با نگرش متعصبانه خیلی از سبک ها را کنار زدند و فقط روی ردیف خاصی متمرکز شدند و بین موسیقی مقامی و محلی و موسیقی دستگاهی یک خط مرزی را ایجاد کردند.

شروین مهاجر معتقد است که دانشگاه دانشجویان را از ردیف و موسیقی ایرانی متنفر می کند و دانشجویان بعد از تحصیل در دانشگاه تازه به دنبال یادگیری موسیقی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، برنامه موسیقایی ارغنون رادیو گفت وگو درباره محور آسیب شناسی آموزش موسیقی با شروین مهاجر نوازنده، مدرس کمانچه و آهنگساز کشورمان مصاحبه کرد.

مهاجر در ابتدا با بیان اینکه فراگیری موسیقی باید به شکل تخصصی و آکادمیک و از دوران کودکی آغاز شود گفت: سن افراد در زمان یادگیری موسیقی بسیار مهم و موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک نوازنده : نگرش متعصبانه در موسیقی زحمات هنرمندان را هدر می دهد

یک نوازنده : نگرش متعصبانه در موسیقی زحمات هنرمندان را هدر می دهد