مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 16:202023-11-27اجتماعي

فرمانده مرزبانی فراجا از مرز زمینی آستارا بازدید کرد + تصاویر


سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا از محل پل مرز زمینی مشترک آستارا در مرز جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان بازدید کرد.

- فرمانده مرزبانی فراجا از مرز زمینی آستارا بازدید کرد + تصاویر ایسنا/گیلان سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی فراجا از محل پل مرز زمینی مشترک آستارا در مرز جمهوری اسلامی ایران و آذربایجان بازدید کرد.

سردار احمدعلی گودرزی بعد از ظهر دوشنبه، 6 آذرماه با حضور در شهرستان مرزی بندر آستارا از پل مرز زمینی آستارا در نقطه صفر مرزی دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بازدید کرد و در جریان روند اجرای طرح مرمت و بازسازی این پل تاریخی و مرزی بر روی رودخانه مرزی آستارا چای قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در پاسگاه مرزی باغ سیروس در حاشیه مرز ریلی دو کشور ایران و آذربایجان از نزدیک در جریان کنترل نوار مرز ریلی و آمادگی عملیاتی و رزمی نیروهای مستقر در نوار مرزی قرار گرفت.

در این بازدید که با حضور فرمانده مرزبانی استان گیلان و همچنین فرمانده هنگ مرزی آستارا صورت گرفت، فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه سرحدات ایران و جمهوری آذربایجان مرزهای دوستی و صمیمیت است اظهار کرد: مرزهای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان مرز دوستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده مرزبانی فراجا از مرز زمینی آستارا بازدید کرد + تصاویر

فرمانده مرزبانی فراجا از مرز زمینی آستارا بازدید کرد + تصاویر