مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-24سياسي

وجدان های بشری علیه جنایات اسراییل بیدار شده است


وجدان های بشری علیه جنایات اسراییل و به دفاع از فلسطین و مردم مظلوم غزه بیدار شده و رژیم اسراییل را مجبور به تسلیم و آتش بس کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: وحدت و برادری رمز پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی و استمرار و تثبیت این انقلاب الهی بوده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با رمز وحدت و دست خالی توانستند در برابر دشمنان تا دندان مسلح در طول هشت سال جنگ تحمیلی ایستادگی کنند و به پیروزی برسند.

ماموستا رستمی افزود: دشمنان انقلاب بلافاصله بعد از پیروزی انقلاب هجمه گسترده ای را علیه ملت ایران راه انداختند اما در محاسبات خود اشتباه کردند و همین موضوع موجب شد شکستی تلخ را تجربه کنند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه ملت ایران با تکیه بر سرمایه بزرگ و ارزشمند وحدت در طول 45 سال عمر با برکت نظام همواره در برابر توطئه های دشمنان پیروز بوده است، گفت: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی نمونه بارز نقش وحدت در پیشبرد اهداف و پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است که این الگو را باید در رفع مشکلات کنونی نیز بکار گیریم.

ماموستا رستمی اضافه کرد: امروز باید با وحدت و در کنار هم بودن مردم و مسوولان دست در دست هم مسیر رفع مشکلات را فراهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجدان های بشری علیه جنایات اسراییل بیدار شده است

وجدان های بشری علیه جنایات اسراییل بیدار شده است