مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:552023-11-28بين الملل

واشنگتن پست: هزاران دوتابعیتی آمریکایی در ارتش اسراییل، مردد شده اند


روزنامه واشنگتن پست آمریکا در گزارشی به شمار فراوان شهروندان دو تابعیتی این کشور اشاره کرد که برای پیوستن به ارتش رژیم اشغالگر قدس در پی جنگ غزه سلاح در دست گرفتند اما در پی جنایت های جنگی این رژیم در غزه، - شهروند آمریکایی اهل بروکلین، 7 اکتبر در راه کفر عازار در اراضی اشغالی روزنامه واشنگتن پست آمریکا در گزارشی به شمار فراوان شهروندان دو تابعیتی این کشور اشاره کرد که برای پیوستن به ارتش رژیم اشغالگر قدس در پی جنگ غزه سلاح در دست گرفتند اما در پی جنایت های جنگی این رژیم در غزه، درباره دلیل تصمیم خود دچار تردید شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از هفته ها بمباران هوایی و بعد، حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به غزه که محله ها را با خاک یکسان کرده، بیمارستان ها را از کار انداخته و باعث قحطی غذا، سوخت و تجهیزات پزشکی و دارو شده، هزاران آمریکایی که به نوعی به واسطه سابقه خدمت یا فعالیت فعلی شان با ارتش رژیم صهیونیستی مرتبطند، سوال هایی اساسی درباره دلیل ملحق شدنشان به آن از خود می پرسند.

درگیری ها در غزه در پی عملیات غافلگیرانه و گسترده طوفان الاقصی توسط حماس علیه مواضع رژیم صهیونیستی در 7 اکتبر (15مهر) آغاز شد.

به گفته مقاومت فلسطین، این حمله در پی تعدی به حریم مسجدالاقصی و خشونت فزاینده شهرک نشینان صهیونیست علیه مردم فلسطین انجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واشنگتن پست: هزاران دوتابعیتی آمریکایی در ارتش اسراییل، مردد شده اند

واشنگتن پست: هزاران دوتابعیتی آمریکایی در ارتش اسراییل، مردد شده اند