مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-30سياسي

رسانه نقش کلیدی در جنگ شناختی دارد/ استراتژی دشمن، ناامید کردن است


نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در این عصر نقش رسانه یک نقش کلیدی است زیرا جنگ شناختی یک ستون فقرات به نام تحریف باورها، - ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در این عصر نقش رسانه یک نقش کلیدی است زیرا جنگ شناختی یک ستون فقرات به نام تحریف باورها، اعتمادها، آگاهی ها و اراده ها با دروغ، شایعه و نیرنگ دارد.

عبدالرضا رستگاری در نشست جبهه رسانه انقلاب و اختتامیه جشنواره سرزمین مقدس که امروز نهم آذرماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: اهمیت رسانه در جنگ شناختی و ادراکی کاملا مشخص است.

دنیای استکبار همواره در تقابل با موحدین بوده است ولی هرگز دنیای اسلام با دنیای استکبار بر سر یک میز مذاکره نخواهد نشست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: در جنگ شناختی و ادراکی هستیم که شامل چهار محور باور، اعتماد، آگاهی و اراده می شود.

دشمن به دنبال این است که باور ما را تغییر دهد، اعتمادمان را مورد هجمه قرار دهد، آگاهی ما را دستکاری کند و اراده ما را مختل کند که همه این ها یک نتیجه داشته باشند و جامعه ما یک جامعه ناامید شده و ثمره آن جدایی امت از امام شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: در این عصر نقش رسانه یک نقش کلیدی است زیرا جنگ شناختی یک ستون فقرات به نام تحریف باورها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه نقش کلیدی در جنگ شناختی دارد/ استراتژی دشمن، ناامید کردن است

رسانه نقش کلیدی در جنگ شناختی دارد/ استراتژی دشمن، ناامید کردن است