مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:402023-11-26فرهنگي

مهلت ارسال آثار به جشنواره «کیش، بهشت خانواده» تمدید شد


سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با توجه به اضافه شدن یک قسمت جدید به جوایز این رویداد و همچنین استقبال مخاطبان حاضر در جشنواره، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سیدعلیرضا فاطیمان پور سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش از تمدید ارسال آثار به نخستین جشنواره کیش، بهشت خانواده تا بهمن ماه خبر داد.

فاطیمان پور اظهار کرد: با توجه به اضافه شدن یک قسمت جدید به جوایز این رویداد و همچنین استقبال مخاطبان حاضر در جشنواره، مدت زمان ارسال آثار به رویداد یاد شده تا 19 بهمن ماه تمدید شد.

وی اضافه کرد: اختتامیه نخستین جشنواره کیش بهشت خانواده نیز روز 6 اسفند و مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش همچنین از تغییر مبالغ جوایز این جشنواره خبر داد و گفت: جوایز برگزیدگان دوم به 200 میلیون ریال و برگزیدگان سوم نیز به 15 میلیون ریال ارتقا پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: بعد از تصمیم شورای سیاست‎ گذاری، نظر بر این شد که بخش آزاد نیز به جشنواره کیش بهشت خانواده اضافه شود و علاقه مندان می توانند با همان موضوعات جشنواره و بدون در نظر گرفتن تولید محتوای مرتبط با کیش در این رقابت فرهنگی و هنری حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به جشنواره «کیش، بهشت خانواده» تمدید شد

مهلت ارسال آثار به جشنواره «کیش، بهشت خانواده» تمدید شد