مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-11سياسي

آغاز دوره جدید آبیاری اراضی زراعی شبکه آبیاری شبانکاره


معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: رهاسازی آب از سد رییسعلی دلواری با هدف آبیاری اراضی زراعی شبکه آبیاری شبانکاره در سال آبی 1403-1402 آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالطیف عباسی نژاد معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: بر اساس مصوبات کارگروه الگوی کشت استان بوشهر و تعیین برنامه منابع و مصارف شبکه های آبیاری استان، از صبح روز گذشته 19 آذر رهاسازی آب از سد رییسعلی دلواری صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اقدامات پیش فصل آبیاری، عنوان کرد: به منظور انتقال و توزیع بهینه آب در سامانه انتقال و شبکه های آبیاری، عملیات نگهداری، تعمیرات و لایروبی کانال ها از تابستان سال جاری توسط شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی استان بوشهر اجرایی شده و به پایان رسیده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای بوشهر گفت: شبکه آبیاری شبانکاره دارای 24 کیلومتر سامانه انتقال، 18 کیلومتر کانال اصلی و بیش از 100 کیلومتر کانال فرعی است که حفظ و نگهداری آن در برابر تخریب های طبیعی و حوادث، مستلزم حجم کار زیاد و صرف اعتبارات فراوان است.

وی یادآور شد: از کشاورزان محترم محدوده شبکه آبیاری شبانکاره درخواست می شود برای تحقق اهداف پیش بینی شده در کارگروه الگوی کشت استان و برن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره جدید آبیاری اراضی زراعی شبکه آبیاری شبانکاره

آغاز دوره جدید آبیاری اراضی زراعی شبکه آبیاری شبانکاره