مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-06بين الملل

رونق چشمگیر فروش چفیه فلسطینی در آمریکا


خبرگزاری رویترز گزارش داد که از زمان تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و برپایی تظاهرات های حمایت از فلسطینیان در آمریکا فروش چفیه فلسطینی در این کشور رونق چشمگیری داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، توزیع کنندگان کالا در آمریکا می گویند که فروش چفیه فلسطینی از زمان شروع جنگ در نوار غزه در روز هفتم اکتبر به طرز بی سابقه ای افزایش یافته است.

چفیه فلسطینی (انگلیسی: Palestinian keffiyeh ) دستمال یا روسری سفید و سیاه نقش داری است که معمولاً روی سر یا گردن قرار می دهند.

این چفیه سمبلی برای فلسطین شده است و تاریخچه اش به انقلاب فلسطین در سال 1936 بر می گردد.

رویترز نوشت: این در حالی است که نیروهای امنیتی آمریکا در برخی تظاهرات های مدت اخیر برای حمایت از فلسطین با توسل به زور چفیه را از تظاهرات کنندگان می گرفتند و آنهایی که چفیه می پوشند مورد آزار کلامی و فیزیکی قرار می گیرند.

این خبرگزاری افزود: با این حال تعداد زیادی از آمریکایی ها برای درخواست آتش بس و پایان یافتن حملات رژیم صهیونیستی به غزه یا برای نشان دادن حمایت خود از فلسطینی ها، چفیه می پوشند.

عازر آغایف، توزیع کننده آمریکایی کارخانه چفیه فلسطینی الحرباوی در گفت وگو با رویترز می گوید: به ناگاه و همزمان صدها نفر در وب سایت ما همزمان هر آنچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق چشمگیر فروش چفیه فلسطینی در آمریکا

رونق چشمگیر فروش چفیه فلسطینی در آمریکا