مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:452023-12-13سياسي

پیام مدیر حوزه های علمیه به هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف کشور


مدیر حوزه های علمیه در پیامی به هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور، «اعتکاف» را گامی بلند تا مقام رضوان عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری خبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور، پیامی را به هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف سراسر کشور که به مدت سه روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است، ارسال کرد.

در متن این پیام آمده است: شعائر الهی برخاسته از شعوری است که انسان را در مسیر کمالی رشد تا قاب قوسین او ادنی پیش می برد و در مقام مظهریت اسماء و صفات الهی در مقام خلافت الهی قرار می دهد، معتکف در خانه خدا بدان باور و امید نشسته که درهای همه کمالات باز شود و او را مهمان کرامتی کند که جز پاکان تطهیر شده را راه بدان نیست.

بی گمان معتکف با انابه و انقطاع الی الله به فرمان ففروا الی الله سر بر سجده در مساجد و بیوت نور الهی گذاشته، و تضرع و تذللی را در پیش می گیرد که او را از خاک ذلت به عرش عزت بالا می کشد.

او در این سه روز با صیام و قیام خود، گام بلند بر می دارد و خود را به نورانیت خدا روشن می سازد، در بهشت رضوان الهی در مقام مقعد صدق عند ملیک مقتدر جلوس می کند و از شراب طهور رضوان الهی می چشد و از صحو به محو می رسد و ندای ارجعی الی ربک را با همه هستی خویش لبیک می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیر حوزه های علمیه به هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف کشور

پیام مدیر حوزه های علمیه به هشتمین همایش هم اندیشی راهبردی اعتکاف کشور