مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-15سياسي

حضرت زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است


امام جمعه اراک با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است و گنجینه بزرگی برای بشریت است که تا قیامت مایه افتخار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اراک اظهار کرد: امروز مسئله مهم در جهان دفاع از فلسطین است، جنایت صهیونیست ها در فلسطین با حمایت آمریکا صورت می گیرد و نباید کشورها اسلامی در برابر این جنایت ها سکوت کنند.

وی با بیان اینکه با وجود اسراییل دنیای اسلام روی آرامش نخواهد دید، بیان کرد: وتو نمونه بارز ظلم استکبار در برابر 8 میلیارد مردم کره زمین است و نمونه مشخصه بارز آن اسراییل و آمریکا است که ظلم خود و کشتار مردم با ابزار وتو را ادامه می دهند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران همواره از فلسطین در برابر صهیونسیت ها حمایت کرده و این حمایت را تا نابودی اسراییل ادامه خواهد داد، افزود:  پیروزی قطعی از آن حق است و بدون شک فلسطین جبهه بارز حق است.

دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به تشییع پیکر شهدا در روز یک شنبه گفت: شرکت در آیین تشییع شهدا تجدید عهد و پیمان با آرمان های بلند شهداست، شهدا برای امنیت این آب و خاک جان خود را از دست دادند و باید قدردان شهدا باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است

حضرت زهرا(س) چراغ هدایت و راهنمای دنیا و آخرت است