مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 09:452023-12-07سياسي

رفیقانه امام جمعه باشت با نوجوانان مسجدی+تصویر


امام جمعه باشت خطاب به نوجوانان مسجدی گفت: بهترین مکان برای تزکیه و تربیت اسلامی شما نوجوانان مسجد است که باید علاوه بر تربیت دینی روح مشارکت و خرد جمعی را نیز در مسجد تقویت کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت؛ حجت الاسلام امید گنجه ای در جمع نوجوانان و جوانان مسجد الرسول باشت بر محوریت مسجد در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: اساس همه دینداری جامعه اسلامی ایمان انسان ها اول به خدا و به کتاب خدا و به انبیاء و بعد هم به آخرت است، در واقع اساس دین ایمان است.

امام جمعه باشت اظهار کرد: زمانی که آیه تعمیر مسجد نازل می شود خدای متعال می فرماید مسجد را کسی آباد می کند که بنا به تفاسیر و روایات مقصود آیه شریفه حضور در مساجد است تا ساخت یک بنای مجلل و کسانی به مسجد می آیند که به خدا، روز قیامت و آخرت ایمان دارند و به یاد خدا هستند.

حجت الاسلام گنجه ای یادآور شد: زمانی که خدای متعال به پیامبر گرامی اسلام (ص) امر می کند که ای پیامبر مسجد ضرار را از بنیان تخریب کن و بعد خدای متعال در مورد مسجد قبا آیه نازل می کند یعنی مسجد جای متّقین است.

وی اظهار کرد: نقش مسجد در این است که روح ایمان و تقوا و معنویت را در جامعه فراگیر کند و از مسجد به خانه ها، بازارها و مدارس و دانشگاه ها سرایت دهد و مسجد باید چنین قدرتی داشته باشد که این معنویت را به همه ابعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیقانه امام جمعه باشت با نوجوانان مسجدی+تصویر

رفیقانه امام جمعه باشت با نوجوانان مسجدی+تصویر