مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-13ورزشي

کسب 33 مدال رنگارنگ کاروان ورزش کارگری ایران


سرپرست فدراسیون ورزش کارگری از کسب 33 مدال رنگارنگ کاروان ورزش کارگری ایران در مسابقات جهانی شرکت ها درشهر لئون مکزیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، حجت پهلوان یلی، سرپرست فدراسیون ورزش کارگری اعلام کرد: چهارمین دوره رقابت های جهانی ورزش شرکت ها با حضور ورزشکاران شرکت های صاحب نام و معتبر بیش از پنجاه کشور در شهر لئون مکزیک در بیش از بیست و پنج رشته ورزشی برگزار شد.

وی افزود: با قهرمانی تیم های اعزامی فدراسیون ورزش کارگری در رشته های دو و میدانی، فوتبال هفت نفره و والیبال به پایان رسید.

  سرپرست فدراسیون ورزش کارگری ادامه داد: کاروان کیفی ورزش کارگری با چهار تیم و در 3 رشته در بازی های جهانی شرکت ها حاضر شد و در هر 3 رشته به عنوان قهرمانی شرکت های جهان دست یافت.

  یلی تصریح کرد: در رشته دو و میدانی تیم پتروشیمی امیر کبیر در گرو ه های سنی و رشته های مختلف این ورزش پر مدال با کسب 12مدال طلا، 10 مدال نقره و 8 مدال برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

  وی اضافه کرد: در رشته فوتبال هفت نفره تیم صنایع ملی مس ایران مس سرچشمه با پیروزی در تمامی دیدار های خود عنوان قهرمانی را به دست آورد.

  سرپرست فدراسیون ورزش کارگری گفت: در مسابقات والیبال نیز دو تیم فولاد مبارکه و واگن پارس مپنا به این رقابت ها اعزام شده بودند که با قدرت بر تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 33 مدال رنگارنگ کاروان ورزش کارگری ایران

کسب 33 مدال رنگارنگ کاروان ورزش کارگری ایران