مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-19سياسي

سخنگوی سپاه: بسیج می تواند مبلغ خوبی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد


یکی از هجمه های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه ای در حال انجام است که در این راستا، سازمان بسیج مستضعفین می تواند مدافع و مبلغ خوب و تاثیرگذاری برای گسترش فرهنگ بسیجی و دستاورد های انقلاب اسلامی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوره توانمندسازی مدیران خبرگزاری های استانی و مدیران گروه های تلویزیونی سپاه در استان ها گفت: افکار عمومی یک جریان سیال است و از اخباری متاثر می شود که توسط رسانه ها در سطح جامعه اطلاع رسانی می شوند.

وی افزود: امروز نیاز جامعه و افکار عمومی تزریق اخبار امید آفرین بر پایه حقایق موجود در جامعه که بسیج  با اقدامات متنوع خود می تواند محور و خط شکن این میدان باشد.

سردار شریف با اشاره به اینکه همپوشانی و هم افزایی میان رسانه های دلسوز برای امید آفرینی یک نیاز مهم و اساسی است، تصریح کرد: خبرگزاری بسیج می تواند حول این محور عهده دار نقش یک هماهنگ کننده فعال پویا و هوشمند شود.

سخنگوی سپاه در ادامه با تشریح حوزه های عملیات روانی و هجمه های رسانه ای دشمن خاطرنشان کرد: یکی از هجمه های جدی دشمن علیه انقلاب اسلامی در حوزه عملیات روانی و رسانه ای در حال انجام است که در این راستا سازمان بسیج مستضعفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی سپاه: بسیج می تواند مبلغ خوبی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد

سخنگوی سپاه: بسیج می تواند مبلغ خوبی برای دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد