مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:502023-12-20حوادث

برخورد پژو با سمند در شیراز یک قربانی گرفت


در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور روستایی کوشک بیدک شیراز، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

- رییس پلیس راه شمالی استان فارس گفت:برخورد سواری پژو با سمند در محور روستایی کوشک بیدک شیراز، باعث مرگ یک نفر فوت و مصدومیت 5 سرنشین دیگر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالهاشم دهقانی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام وقوع یک فقره تصادف رانندگی در محور روستایی کوشک بیدک شیراز، بلافاصله مأموران پلیس راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی حادثه به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بررسی های اولیه مشاهده کردند سواری سمند با 5 سرنشین به شدت با یک خودرو پژو 405 برخورد کرده است.

رییس پلیس راه شمالی استان تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان سمند در دم فوت و دیگر سرنشینان و همچنین راننده پژو (در مجموع 5 نفر) مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه کارشناس پلیس راه علت این تصادف را عدم رعایت حق تقدم از جانب راننده پژو اعلام کرد، به رانندگان هشدار داد از عجله و شتاب بی مورد حین رانندگی خودداری و برای حفظ سلامتی خود و هم سفران به قوانین رانندگی احترام بگذارند تا شاهد چنین حوادث دلخراش نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد پژو با سمند در شیراز یک قربانی گرفت

برخورد پژو با سمند در شیراز یک قربانی گرفت