مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-11پزشكي

مرکز شنواسنجی هوشمند در گلستان راه اندازی می شود


مرکز شنواسنجی هوشمند برای پیشگیری، پایش و تشخیص زودهنگام نوزادان و کودکان در حوزه کم شنوایی و ناشنوایی در گلستان راه اندازی می شود .

- محمد شهرکی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهارکرد: یکی از بیماریها کودکان و نوزادان کم شنوایی و ناشنوایی است که اغلب خانواده ها در بدو تولد نوزاد متوجه نمی شوند و بعدها می تواند درمان این بیماری هزینه زیادی را بر دوش خانواده متحمل کند.

وی تصریح کرد: مرکز شنواسنجی هوشمند در راستای غربالگری کودکان و نوزادان برای پیشگیری از بروز این بیماری و تشخیص زودهنگام آن بزودی در گلستان فعال می شود تا خانواده ها علاج قبل از وقوع کرده و بدون صرف هزینه و وقت برای تردد به استان های دیگر از این خدمات بهره مند شوند.

رییس مجمع خیرین سلامت گلستان خاطرنشان کرد: مجمع خیرین سلامت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای تکمیل و بهره برداری پروژه های عام المنفعه در کنار دولت است و از هرگونه خدمت به مردم عزیز دریغ نخواهدکرد.

وی ادامه داد: در راستای کمک به شرایط اقتصادی مردم و ارائه خدمت به هموطنان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از 148 هزار بسته معیشتی بین مردم نیازمند توزیع شده است .

شهرکی گفت: فعال کردن 51 تخت سی سی یو و آی سی یو در کنار فعال کردن حدود 50 دستگاه دیالیز در بیمارستان های استان گلست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز شنواسنجی هوشمند در گلستان راه اندازی می شود

مرکز شنواسنجی هوشمند در گلستان راه اندازی می شود