مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 09:002023-12-21دانش

مسیر ساخت مسکن دانشگاهیان دانشگاه آزاد بوشهر هموار شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر گفت: مسیر ساخت مسکن کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر با امضای تفاهم نامه ای با یک شرکت عمرانی هموار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر صبح امروز در نشست با مدیرعامل شرکت عمران شهر عالیشهر درباره تعیین تکلیف مجتمع 200 هکتاری آموزشی، کارگاهی، پژوهشی، ورزشی، اداری و رفاهی عالیشهر، تفاهم نامه مشترک امضا کرد.

سعید رازقی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه درباره برخی جزییات آن، اظهار داشت: مجتمع دانشگاهی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، یکی از بزرگ ترین مجتمع های آموزشی استان است که به دلیل بُعد مسافت با شهر بوشهر (33 کیلومتر)، برگزاری کلاس ها با استقبال دانشجویان و خانواده آنان همراه نبود و تقریباً بیش از 70 درصد این مجتمع بلااستفاده مانده بود.

وی با اشاره به اینکه تغییر کاربری مجتمع عالیشهر و الحاق آن به محدوده شهری با پیگیری های مدیریت قبلی دانشگاه انجام شده بود، عنوان کرد: در راستای تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با وزارت راه و شهرسازی، این مجتمع به محدوده شهری الحاق شد و در ماه های گذشته طرح پیش نویس تفاهم نامه همکاری دانشگاه با شرکت عمران عالیشهر تدوین شده بود که مورد بررسی کارشنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر ساخت مسکن دانشگاهیان دانشگاه آزاد بوشهر هموار شد

مسیر ساخت مسکن دانشگاهیان دانشگاه آزاد بوشهر هموار شد