مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:352023-11-26اقتصادي

هزینه مرمت قلعه رودخان سنگین است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری گیلان: هزینه مرمت قلعه بسیار بالاست برای 16 آجر که جهت مرمت قلعه استفاده می شود انتقال این آجر ها از پایین به بالای قلعه با قاطر و یا اسب انجام می شود که حدود 600 هزار تومان هزینه دارد بنابراین مرمت این بنا یکی از سخت ترین مرمت .

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری گیلان: هزینه مرمت قلعه بسیار بالاست برای 16 آجر که جهت مرمت قلعه استفاده می شود انتقال این آجر ها از پایین به بالای قلعه با قاطر و یا اسب انجام می شود که حدود 600 هزار تومان هزینه دارد بنابراین مرمت این بنا یکی از سخت ترین مرمت بنا های تاریخی کشور محسوب می شود که نیازمند کمک همه خیرین میراث فرهنگی بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان از تخصیص اعتبارات سالیانه به منظور مرمت و بازسازی قلعه رودخان خبر داد و گفت: علی رغم چالش های مختلف در دژ تاریخی قلعه رودخان ارائه خدمات بهینه در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولی جهانی از تخصیص اعتبارات سالیانه به منظور مرمت و بازسازی قلعه رودخان خبر داد و اظهار کرد: قلعه رودخان یکی از بناهای تاریخی ارزشمند و بی بدیل گیلان است که در شمار نفایس ملی محسوب شده و هر سال با تخصیص اعتبار و بنا به فراخور، نسبت به بازسازی و اقدامات حفاظتی قلعه از جمله مرمت برج ها، سازه ها، سرویس های بهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه مرمت قلعه رودخان سنگین است

هزینه مرمت قلعه رودخان سنگین است