مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 14:502023-12-07سياسي

60 مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟


حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هر سال و به طور مستمر، جلساتی را با دانشجویان برگزار می کنند و هیچ قشری به اندازه دانشجویان تا این حد فرصت حضور و سخن گفتن محضر معظم له را پیدا نکرده است.

- حوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس: رهبر معظم انقلاب، تنها مسئول نظام جمهوری اسلامی ایران است که هر ساله و به طور مستمر، جلساتی را با دانشجویان برگزار می کنند و هیچ قشری از اقشار کشور به اندازه دانشجویان تا این حد فرصت حضور و سخن گفتن در محضر رهبر معظم انقلاب را پیدا نکرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای از جلسات دانشجویی به عنوان شیرین ترین جلسات نام می برند و همواره در دیدار  با دانشجویان و تشکل های دانشجویی مطالبات و توصیه هایی نیز دارند.

از طرف دیگر کارشناسان معتقدند اگر مطالبات مختلف رهبر انقلاب از مسئولان دانشگاه و دانشجویان علی الخصوص در بحث برگزاری کرسی آزاد اندیشی و تقویت فضای گفتگو در دانشگاه ها محقق می شد، اتفاقات بسیار خوبی رقم می خورد و شاهد حوادث ناگوار اخیر در دانشگاه ها نبودیم.

  بر همین اساس حوادث اخیر دانشگاه ها ما را بر آن داشت تا در گزارشی مطالبات سال های اخیر رهبر انقلاب از دانشجویان و تشکل های دانشجویی را بازخوانی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟

60 مطالبه رهبر انقلاب از دانشجویان چیست؟