مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-07سياسي

وزارت اقتصاد در برخی عرصه ها ورود جدی و موثری داشته است


نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی عرصه ها، وزارت اقتصاد ورود جدی و موثری داشته است، گفت: این اقدامات در قانون تسهیم ملموس بوده و به طور کلی می توان گفت تصویب و اجرای قانون تسهیم یک انقلاب بود.

- ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی عرصه ها، وزارت اقتصاد ورود جدی و موثری داشته است، گفت: این اقدامات در قانون تسهیم ملموس بوده و به طور کلی می توان گفت تصویب و اجرای قانون تسهیم یک انقلاب بود.

حجت الاسلام حسن شجاعی (پنج شنبه، 16 آذرماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور وزیر اقتصاد و دارایی در سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان برگزار شد، اظهار کرد: ما در بسیاری از شاخص های اقتصادی، در مقابل دولت قبلی وضعیت خوبی داریم.

موضوع ناترازی بانک ها وضعیت بهتری پیدا کرده و در خصوص نقدینگی نیز دولت اقداماتی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در برخی عرصه ها وزارت اقتصاد ورود جدی و موثری داشته است، افزود: این اقدامات در قانون تسهیم ملموس بوده و به طور کلی می توان گفت تصویب و اجرای قانون تسهیم یک انقلاب بود.

نماینده مردم ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در خصوص اعطای سهام عدالت به جاماندگان تلاش زیادی شد، گفت: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت اقتصاد در برخی عرصه ها ورود جدی و موثری داشته است

وزارت اقتصاد در برخی عرصه ها ورود جدی و موثری داشته است