مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-23سياسي

همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند


معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: جنگ رسانه ای یکی از محورهای مدنظر اسراییل بود و همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند.

- ایسنا/کرمان معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: جنگ رسانه ای یکی از محورهای مدنظر اسراییل بود و همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند.

رحمان جلالی امروز دوم آذرماه در مراسم اختتامیه رویداد بین المللی مجازی تولید محتوای دیجیتال مقتدر مظلوم در کرمان با اشاره به وضعیت غزه اظهار کرد: مقام معظم رهبری سال گذشته درباره جنگ ترکیبی و تهاجم هیبریدی سخن گفتند و با اشاره به جنگ اوکراین، به نظم جدید جهادی اشاره کردند.

وی در ادامه با اشاره به تحلیل حوادث منطقه در یک سال گذشته اظهار کرد: همه راهبردهای نخست وزیر اسراییل شکست خورد و در عملیات طوفان الاقصی هیمنه اطلاعاتی آنها شکست و یهودیان آواره شدند و در جنگ رسانه ای و روانی نیز شکست خوردند.

معاون استاندار کرمان خطاب به شرکت کنندگان در رویداد محتوای دیجیتال مظلوم مقتدر گفت: شما افسران میدان عملیاتی جنگ غزه هستید؛ جنگ رسانه ای یکی از محورهای مدنظر اسراییل بود و همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند

همه کنشگران رسانه و فضای مجازی در مسئله غزه خوش درخشیدند