مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-28سياسي

آغاز امتحانات نهایی «دوازدهمی ها» از دوم دیماه/ این امتحانات جبرانی است


امتحانات نهایی دیماه پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در سال جاری منتشر شد.

- آغاز امتحانات نهایی دوازدهمی ها از دوم دیماه/ این امتحانات جبرانی است امتحانات نهایی دیماه پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد رشته های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در سال جاری منتشر شد.

به گزاری ایسنا، برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه و بزرگسالان، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد رشته های شاحه نظری دوره دوم متوسطه دی ماه سال جاری منتشر شده است و بر این اساس امتحانات این دسته از دانش آموزان از دوم دیماه آغاز می شود و تا 19 دی ماه ادامه دارد.

دانش آموزان پایه دوازدهم که در آزمون نهایی خرداد و آزمون جبرانی شهریورماه نتوانستند نمره قبولی کسب کنند می توانند برای کسب نمره قبولی در آزمون دی ماه شرکت کنند.

پیش از این محسن زارعی، معاون وزیر و رییس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش اعلام کرده بود که از امسال دیگر امتحانات دیماه و شهریورماه جزو ترمیم نمره و ایجاد سابقه محسوب نمی شوند؛ در واقع آزمون شهریور و دی ماه، آزمون جبرانی است و مستقل از امتحانات خردادماه نیست و کسانی که درس افتاده دارند می توانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز امتحانات نهایی «دوازدهمی ها» از دوم دیماه/ این امتحانات جبرانی است

آغاز امتحانات نهایی «دوازدهمی ها» از دوم دیماه/ این امتحانات جبرانی است