مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-08اجتماعي

دانش آموزان فارس ضرب و مرشد خوانی زورخانه را فرا می گیرند


معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: استان فارس در اجرای طرح شهید طوقانی یا ورزش صبحگاهی با ضرب اهنگ زورخانه ای جزء استانهای برتر کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدکاظم حسینی در آیین افتتاح دوره تربیت مدرس استانی کانون مرشدی و ضرب زورخانه ای درمجموعه ورزشی شهید حمزه شیراز گفت: در طرح شهید طوقانی دانش اموزان ورزش صبحگاهی را با ضرب اهنگ زورخانه ای انجام می دهند.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس گفت: علت نامگذاری این طرح به نام  شهید طوقانی این است که ایشان از شهدای دانش آموزی است که دردفاع مقدس در جبهه به ترویج ورزش زورخانه ای می پرداخت و در زمان کودکی نیزبازوبند پهلوانی کشور را بدست آورد.

حسینی گفت: این دوره تربیت مدرسی با هدف یکسان سازی آموزش مرشدخوانی به دانش آموزان باحضور نمایندگانی از شهرستانها و مناطق استان به صورت تئوری و عملی برگزار شد.

معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش فارس اظهار داشت: پس از آموزش های لازم این مدرسین، در قالب طرح شهید طوقانی در کانون های آموزش و پرورش که از طرف ادارات هر منطقه  مشخص می شود برای آموزش مرشد خوانی به دانش آموزان حضور می یابند.

وی گفت:این مدرسین و نمایندگان شهرستان ها و مناطق استان همچنین پس از آموزش توسط اساتید مجرب، به آموزش و توانمند سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان فارس ضرب و مرشد خوانی زورخانه را فرا می گیرند

دانش آموزان فارس ضرب و مرشد خوانی زورخانه را فرا می گیرند