مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-06سياسي

سردار حاجیان: روز دانشجو را روز فرهنگ باید نامید


سردار مهدی حاجیان فرماند انتظامی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه 15 آذرماه به مناسبت درآستانه ی قرار گرفتن روز دانشجو گفت: دانشجویان و قشر جوان همواره به عنوان نماد سرزندگی و تحرک جامعه شناخته می ‏شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار مهدی حاجیان فرماند انتظامی استان کرمانشاه امروز چهارشنبه 15 آذر در پیامی خطاب به دانشجویان بالأخص دانشجویان کرمانشاهی به مناسبت 16 آذرماه و روز دانشجو نام گذاری شده است این روز را گرامی داشت.

در این پیام آمده است: 16 آذر یادآور ایستادگی، بیداری و هوشیاری جوانان فرهیخته ای است که اولین پاسخ جدی را به سلطه گری آمریکا دادند و از آن به عنوان سند محکم استقلال کشور شناخته می شود.

این روز فرصت مغتنمی است تا یاد و خاطره شهیدان دانشجو به ویژه شهیدان 16 آذر را گرامی داریم و با الگو گیری از روحیه عدالت خواهی و مطالبه گری آن عزیزان در مسیر تحقق آرمان های این سرزمین حرکت کنیم.

* روز دانشجو روز فرهنگ، تعالی بخشی فردی و اجتماعی جامعه به دست دانشگاهیان است.

روز دانشجو را باید روز فرهنگ قلمداد کرد که آگاهانه به ندای حق طلبی امام خمینی(ره) برابر حکومت فاسد پهلوی لبیک گفتند و با روحیه استکبارستیزی آمال و برنامه های مستکبران را برهم زدند، به بیان دیگر، شانزدهم آذر روز تعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار حاجیان: روز دانشجو را روز فرهنگ باید نامید

سردار حاجیان: روز دانشجو را روز فرهنگ باید نامید