مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 10:502023-11-25سياسي

دستغیب: تخصیص یارانه به ذینفع نهایی گامی در جهت تحقق عدالت است


وزیر جهاد کشاورزی به همراه تعدادی از معاونین خود با حضور در دیوان محاسبات کشور در جلسه کاری با رییس کل دیوان محاسبات شرکت کرد.

- وزیر جهاد کشاورزی به همراه تعدادی از معاونین خود با حضور در دیوان محاسبات کشور در جلسه کاری با رییس کل دیوان محاسبات شرکت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، در این جلسه سیداحمدرضا دستغیب با تاکید بر اینکه این نهاد نظارتی به دنبال پیشگیری از انحرافات احتمالی است، گفت: دیوان محاسبات سیاست های پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اهمیت نقش نیروی انسانی و تجربیات مدیرانی که در سطوح مختلف مشغول فعالیت هستند، اظهار داشت: نظارت بر خط و سیاست های تعاملی دیوان محاسبات کمک می کند تا مسئولان در رده های مختلف بتوانند علاوه بر تصمیم گیری های درست و به نفع مردم، از بابت پیامدهای تصمیماتی که در گذشته گریبانگیر برخی از مدیران شده است، نگرانی نداشته باشند.

دستغیب با تاکید بر اینکه سلامت و امنیت غذایی کشور و مردم برای دیوان محاسبات مهم است، اظهار داشت: با توجه به حساسیت فعالیت های وزارت جهاد کشاورزی و همچنین اقدامات این وزارتخانه برای چرخه تولید و مصرف کشور، دیوان محاسبات به طور ویژه ضمن نظارت دقیق، مشاوره های لازم را به این مجموعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستغیب: تخصیص یارانه به ذینفع نهایی گامی در جهت تحقق عدالت است

دستغیب: تخصیص یارانه به ذینفع نهایی گامی در جهت تحقق عدالت است