مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-29بين الملل

هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره آواره کردن مردم جنوب غزه


براساس گزارش ها، جو بایدن به رژیم صهیونیستی هشدار داده که در حمله احتمالی این رژیم به جنوب نوار غزه، کاری نکند که مثل حمله ویرانگرش در شمال غزه، - براساس گزارش ها، جو بایدن به رژیم صهیونیستی هشدار داده که در حمله احتمالی این رژیم به جنوب نوار غزه، کاری نکند که مثل حمله ویرانگرش در شمال غزه، گروه بزرگی از فلسطینیان گرفتار آوارگی دسته جمعی شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رژیم صهیونیستی تهدید کرده که بعد از منقضی شدن آتش بس موقت جاری میان این رژیم و حماس، جنگ علیه این جنبش مقاومت فلسطینی را از سر خواهد گرفت، اما مقام های ارشد دولت آمریکا به خبرنگاران گفتند، حمله پیش روی صهیونیست ها باید با تا جایی که ممکن است به دور از خشونت باشد و پناهگاه های سازمان ملل، بیمارستان ها و مراکز مربوط به توزیع آب و برق را هدف نگیرد.

یک مقام آمریکایی اواخر روز دوشنبه با گذاشتن این شرط که صحبتش سه شنبه منتشر شود، به خبرنگاران گفت: شما نمی توانید آن حجم از آوارگی که در شمال غزه ایجاد کردید، در جنوب غزه هم تکرار کنید.

این خیلی مهم است که کارزار اسراییلی ها در جنوب غزه به گونه ای اجرا شود که حداکثر دقت را داشته باشد تا از آواره شدن چشمگیر مردم اجتناب کند.

این مقام مدعی شد: ما از سطح رییس جمهورمان به پایین، این پیام را به شکل بسیار واضحی به کابینه اسراییل تاکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره آواره کردن مردم جنوب غزه

هشدار آمریکا به رژیم صهیونیستی درباره آواره کردن مردم جنوب غزه