مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-08اقتصادي

اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور در البرز افتتاح شد


اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور با هدف رفع چالش های بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برای دستیابی به فناوری های نوین در البرز افتتاح شد.

- ایسنا/البرز اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور با هدف رفع چالش های بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی برای دستیابی به فناوری های نوین در البرز افتتاح شد.

معاون فناوری پارک علم و فناوری البرز در مراسم افتتاح این مرکز که با حضور معاون علم و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار کرد: از این پس همه شرکت های اقتصادی اعم از تولیدی، صنعتی و کشاورزی در صورتی مجاز به دریافت امکانات برای نوسازی و بازسازی واحدهای اقتصادی هستند که استفاده از فناوری های نوین و دانش بنیان را مورد توجه خاص قرار دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین بختیاری افزود: تا کنون احیا واحدهای اقتصادی صرفا از طریق دریافت تسهیلات بانکی انجام می شد اما از این پس توسعه و احیای واحدهای اقتصادی صرفا با توجه به الگوهای فناوری طراحی شده عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: برای تحقق این مهم در مرحله نخست ضمن شناسایی مشکلات شرکت های اقتصادی، موارد مربوط به بازار تکنولوژی، نیروی انسانی و غیره به صورت فنی مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور در البرز افتتاح شد

اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور در البرز افتتاح شد