مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-03اقتصادي

اشتغال بیش از 5000 زندانی در فارس


معاون کارآفرینی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور از اشتغال بیش از 5 هزار زندانی در زندان ها، کارخانجات و مراکز تحت قرارداد در استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون کارآفرینی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور از اشتغال بیش از 5 هزار زندانی در زندان ها، کارخانجات و مراکز تحت قرارداد در استان فارس خبر داد.

جبار باقری امروز، 12 آذرماه در حاشیه بازدید از زندان های مرکزی شیراز مشتمل کاردرمانی استان زندان شماره 2 مرکز فارس و زندان های فسا و جهرم گفت: اشتغال از برنامه های مهم اولویت دار سازمان زندان هاست و بنیاد تعاون زندانیان کشور متولی اصلی این حوزه در زندان هاست، در همین راستا استان فارس در اشکال مختلف اشتغال مؤثر ، بیش از 5000 زندانی را در زندان ها، کارخانجات و مراکز تحت قرار داد مشغول به کار دارد.

وی تصریح کرد: در این راستا اداره کل زندان های فارس در 7 ماه گذشته از سال جاری 32 میلیارد تومان دستمزد به زندانیان شاغل حقوق بگیر، پرداخت و به حساب زندانی یا خانواده اش واریز کرده است که یک عملکرد موفق محسوب می شود.

معاون کار آفرینی و اشتغال بنیاد تعاون زندانیان کشور یادآور شد: استان فارس در زمینه صنعتی سازی اشتغال، عملکرد موفقی داراست و تحولات خوبی نسبت به گذشته انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال بیش از 5000 زندانی در فارس

اشتغال بیش از 5000 زندانی در فارس