مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 14:452023-12-06سياسي

16 آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی و ملی دانشجویان است


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: 16 آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران است.

- ایسنا/لرستان رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد گفت: 16 آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران است.

محمدرضا معظمی امروز 15 آذرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: 16 آذر یادآور حماسه ضد استبدادی آذرماهِ سال 1332 و در تاریخ ایران به عنوان نماد آرمان گرایی، مظهر عدالت خواهی، پایداری و استقلال طلبی جنبش دانشجویی است تا سندی دیگر از روح میهن پرستی، آزادی خواهی و استکبارستیزی فرزندان این مرزوبوم را برای همیشه در تاریخ ثبت کند.

وی تصریح کرد: 16 آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد خاطرنشان کرد: روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش، در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشور است.

معظمی اضافه کرد: جنبش دانشجویی در ایران، صدای رسای مردم مسلمان و انقلابی ایران در تحقق عدالت، نیل به پیشرفت، مبارزه با فقر و فساد و تبعیض است.

جریانی نقاد، صریح، شفاف، مطالبه گر، معنویت گرا و اخلاق محور، در برابر سیاست ها و برنامه ها و عملکرد مسئولان است و در عین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی و ملی دانشجویان است

16 آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی و ملی دانشجویان است