مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 22:152023-11-26سياسي

معرفی مقصران حادثه مرگ پسر دانش آموز در اردو


دادستان عمومی و انقلاب مینودشت در استان گلستان از اعلام نظر کارشناسی پرونده مربوط به حادثه در اردوی دانش آموزی این شهرستان خبر داد و گفت: با تأکید رییس کل دادگستری استان گلستان و پیگیری دادستان مرکز استان به علت اهمیت این پرونده، با کار شبانه روزی در کوتاه ترین زمان پس از بررسی اسناد و مدارک و معاینه محل حادثه، نظریه کارشناسی صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، سیدرضی حسینی افزود: در این نظریه، آموزش و پرورش شهرستان و مسئولان مدرسه شاهد این شهر به دلیل نادیده گرفتن هشدار های هواشناسی و اداره منابع طبیعی مینودشت نیز به عنوان متولی پارک جنگلی باقرآباد که مسئول شناسایی و جمع آوری درختان فرسوده و ناپایدار محل برگزاری این اردوست، مقصر شناخته شدند و درصد قصور هر بخش نیز مشخص شده است.

 حسینی گفت: رییس اداره منابع طبیعی شهرستان مینودشت هم امروز برای ارائه توضیحات به دادسرا احضار شد، هفته گذشته هم سرپرست آموزش و پرورش مینودشت، 2 تن از معاونان آموزش و پرورش این شهرستان، مدیر و معاون پرورشی مدرسه ابتدایی شاهد، برای اخذ توضیح و دفاعیات به دادسرای مینودشت احضار شدند.

 اردوی دانش آموزی روز دوشنبه 29 آبان علیرغم هشدار های هواشناسی در جنگل های مینودشت برگزار شد که بر اثر وزش باد و سقوط درخت، 2 دانش آموز و یک معلم، مصدوم شدند که متأسفانه یک دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی مقصران حادثه مرگ پسر دانش آموز در اردو

معرفی مقصران حادثه مرگ پسر دانش آموز در اردو