مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:102023-12-20سياسي

مرجعیت علمی مبنای کسب قدرت بین المللی است


رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: اگر به مرجعیت علمی رسیدیم مبنای قدرت بین المللی خواهیم بود و وقتی به این جایگاه رسیدیم به آرمان های انقلاب اسلامی دست خواهیم یافت.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: اگر به مرجعیت علمی رسیدیم مبنای قدرت بین المللی خواهیم بود و وقتی به این جایگاه رسیدیم به آرمان های انقلاب اسلامی دست خواهیم یافت.

عبدالحمید طالبی امشب، 29 آذرماه، در آیین اختتامیه سومین کنگره بین المللی امام رضا(ع) و علوم روز که در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع) برگزار شد، با اشاره به حدیث ثقلین اظهار کرد: این مقدمات برای یادآوری جایگاه علمی اهل بیت(ع) و بیان نقش آن ها در هدایت دینی و علمی است.

وی افزود: آنچه وظیفه ماست رجوع به این خاندان و محور قرار دادن قرآن است و اهل بیت(ع) ثقل اصغر هستند، آنچه را این بزرگواران در وجود خود ذخیره کرده اند نشئت گرفته از دانش بی پایان الهی است.

طالبی با اشاره به حدیث مشهور رضوی که فرمودند رَحِمَ اَللَّهُ عَبْداً أَحْیَا أَمْرَنَا قُلْتُ کَیْفَ یُحْیِی أَمْرَکُمْ قَالَ یَتَعَلَّمُ عُلُومَنَا وَ یُعَلِّمُهَا اَلنَّاسَ فَإِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا اَلْحَدِیثَ گفت: امام رضا(ع) می فرماید خداوند رحمت کند کسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرجعیت علمی مبنای کسب قدرت بین المللی است

مرجعیت علمی مبنای کسب قدرت بین المللی است