مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:552023-11-28بين الملل

دیدار رؤسای سیا و موساد در قطر درباره غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع مطلع امروز (سه شنبه) از برنامه دیدار «ویلیام بِرنز» رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با «دیوید بارنیع» رییس سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

- منابع مطلع می گویند که رؤسای سازمان های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در قطر دیداری با موضع توافق در غزه خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع مطلع امروز (سه شنبه) از برنامه دیدار ویلیام بِرنز رییس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) با دیوید بارنیع رییس سازمان جاسوسی رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند.

روزنامه واشنگتن پست به نقل از منابع مطلع در دولت آمریکا گزارش داد که رییس سیا امروز در سفری محرمانه به قطر رفته تا در آنجا با رییس موساد به صورت مخفیانه دیداری داشته باشد.

طبق این گزارش، برنز قرار است با محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیر خارجه و نخست وزیر قطر نیز دیدار داشته باشد تا با دو طرف به جمع بندی برای توافق بزرگتر بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس در غزه برسد.

این منابع به واشنگتن پست گفتند که رییس سیا قصد دارد در جریان سفر به قطر، چشم انداز تبادل اسرا بین رژیم صهیونیستی و حماس را تقویت کند تا شامل نظامیان صهیونیست نیز بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رؤسای سیا و موساد در قطر درباره غزه

دیدار رؤسای سیا و موساد در قطر درباره غزه