مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-02پزشكي

بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد


آیین بهره برداری از مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر (بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور) امروز، 11 آذرماه در بیمارستان چمران برگزار شد.

- ایسنا/فارس آیین بهره برداری از مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر (بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور) امروز، 11 آذرماه در بیمارستان چمران برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این آیین با قدردانی از اقدام خیرین عرصه سلامت، به ویژه فرهاد مهرپور ، خیر حوزه سلامت فارس و بانی ساخت مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر گفت: خیرین با قدم های خیری که بر می دارند، برای تسهیل در ارائه خدمات به مردم، به مجموعه سلامت کمک شایانی می کنند که این کار ارزشمند، ستودنی است.

سیدوحید حسینی با اشاره به پیشینه دیرینه فارس در اقدامات نیکوی خیرین، افزود: در مجموعه خیرین تأمین سلامت فارس مسائل مختلف حوزه سلامت شناسایی و پس از نیازسنجی به افراد نیکوکار در این عرصه معرفی می شود.

وی، مرکز مراقبت های درمانی و تسکینی آنکولوژی مهر را یکی از مراکز مهم و تاثیرگذار در تسکین آلام بیماران عنوان کرد و ادامه داد: برخی از بیماران پس از ترخیص از بیمارستان، شرایطی برای مراقبت های درمانی در منزل را ندارند، بنابراین می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد

بزرگترین بخش شیمی درمانی جنوب کشور افتتاح شد