مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 20:552023-12-06سياسي

پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می کنند


معلمان الگوی رفتاری دانش آموزان هستند و سخنان آن ها در ذهن کودکان و نوجوانان حک می شود و نقشی تعیین کننده در آینده نسل جدید دارند و به عبارتی پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می کنند.

- ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: معلمان الگوی رفتاری دانش آموزان هستند و سخنان آن ها در ذهن کودکان و نوجوانان حک می شود و نقشی تعیین کننده در آینده نسل جدید دارند و به عبارتی پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می کنند.

علی اکبر حسینی محراب امروز (15 آذرماه) به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان خوزستان اظهار کرد: شما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان معلمان آینده این کشور هستید؛ معلمی شغل انبیا است و کسانی که این مسیر را انتخاب می کنند باید بر آسیب هایی که در این راه بروز می کند غلبه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: اگر سختی هایی که پیامبر گرامی اسلام(ص) در راه نبوت متحمل شدند را مدنظر قرار دهیم، ادامه مسیر معلمی آسان می شود.

حسینی محراب گفت: معلمی یک امر معنوی و فرهنگی است و سنجش نتایج مادی از یک امری که ماهیت معنوی دارد، صحیح نیست.

استاندار خوزستان ادامه داد: معلمان الگوی رفتاری دانش آموزان هستند و سخنان آن ها در ذهن کودکان و نوجوانان حک می شود و نقشی تعیین کننده در آینده نسل جدید دارند و در هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می کنند

پیشرفت و آینده علمی کشور را معلمان تضمین می کنند