مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 13:462023-12-08سياسي

وزیر کشور: امکان ماندگاری اتباع خارجی غیرمجاز دیگر وجود ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از البرز، احمد وحیدی، وزیر کشور در بازدید از قرارگاه بازگشت مهاجران و اتباع غیرمجاز در کرج با تاکید بر بازگشت مهاجران غیرقانونی به کشورشان اظهار داشت: امکان ماندگاری و ارایه خدمات به اتباع خارجی غیرمجاز وجود ندارد.

وحیدی با بیان اینکه مهاجران خارجی غیرمجاز شناسایی و پس از حضور در اردوگاه هایی که برای بازگشت به کشور خود درنظر گرفته شده، به موطن خود بازگردانده خواهند شد، افزود: با مهاجران خارجی غیرمجاز با وجود آنکه به شکل غیرقانونی وارد مرزهای جمهوری اسلامی ایران شده اند با کرامت رفتار می شود و این افراد پس از طی فرایندهای پیش بینی شده به وطن خود بازمی گردند.

*مهندسی انتخابات؛ کلیدواژه دشمن برای کاهش مشارکت مردم وزیر کشور امروز همچنین در جریان دومین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت به استان البرز، با طلاب و روحانیون استان البرز هم دیدار کرد و در این دیدار گفت: انتخابات یکی از میدان ها و جبهه های مهم پیش روی ماست که باید در آن تلاش کنیم تا حضور مردم پای صندوق های رای پررنگ باشد.

وحیدی بابیان اینکه مشارکت در انتخابات، جهاد سیاسی است، گفت: مهندسی انتخابات کلیدواژه دشمن برای کمرنگ کردن مشارکت سیاسی مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: امکان ماندگاری اتباع خارجی غیرمجاز دیگر وجود ندارد

وزیر کشور: امکان ماندگاری اتباع خارجی غیرمجاز دیگر وجود ندارد