مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 19:152023-11-28سياسي

بیان مشکلات و اشاره به چالش ها از باب مچ گیری نیست


سرپرست معاونت سیاسی امنیتی، اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه بیان مشکلات و اشاره به چالش ها از باب مچ گیری نیست، گفت: دردشناسی و رفع مشکلات مراد اصلی برگزاری نشست این کمیسیون دانشجویی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ​قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران شامگاه امروز سه شنبه هفتم آذر ماه در نشست با اعضای کمیسیون دانشجویی استان با گرامیداشت هفته بسیج و ایام فاطمیه با بیان اینکه بسیج یک واژه نیست که در یک مناسبت و یک روز بماند، اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ و تفکر است.

وی با بیان اینکه هرجا مشکلات مرتفع شد قطعا تفکر و روحیه بسیج در آن کار دخیل بوده است، افزود: هرجا مشکل داریم مطمئنا نوع نگاه و تفکر بسیجی آنجا وجود ندارد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اعلام اینکه روحیه و تفکر بسیجی در میان مردم غزه ریشه دوانیده است، گفت: روحیه رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی میان مردم غزه دیده می شود.

وی با ادای احترام به مقام شامخ شهدای مظلوم غزه به ویژه زنان و کودکان شهید، انزجار خود از جنایات وحشیانه و ددمنشانه رژیم کودک کش اسراییل را اعلام داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیان مشکلات و اشاره به چالش ها از باب مچ گیری نیست

بیان مشکلات و اشاره به چالش ها از باب مچ گیری نیست