مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-05حوادث

کشف 13 میلیارد قرص غیرمجاز در نی ریز


فرمانده انتظامی نی ریز از کشف تعداد زیادی قرص ترامادول غیرمجاز به ارزش 13 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نی ریز، سرهنگ عظیم اله کرمی در تشریح این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی ایست و بازرسی قطرویه این شهرستان حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پراید مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو 49 هزار و 500 عدد قرص ترامادول غیرمجاز کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش قرص های مکشوفه را 13 میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی نی ریز با بیان اینکه راننده دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی و توزیع داروهای غیرمجاز، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 137 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس  جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: در عملیات مشترک پلیس یزد و داراب، 137 کیلو و 600 گرم تریاک کشف شد.

سردار یوسف ملک زاده بیان کرد: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ و در پی تعامل اطلاعاتی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد مبنی بر اینکه یک دستگاه وانت مزدا دوکابین در حال انتقال مواد مخدر از هرمزگان به شیراز است که بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 13 میلیارد قرص غیرمجاز در نی ریز

کشف 13 میلیارد قرص غیرمجاز در نی ریز