مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 21:102023-11-22ورزشي

عقب ماندگی شیراز در حوزه زیرساخت های کتابخانه ای را جبران می کنیم


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به طرح توسعه کتابخانه های عمومی این کلان شهر از همکاری و همراهی برای رفع عقب ماندگی در حوزه زیرساخت های کتابخانه ای خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با اشاره به طرح توسعه کتابخانه های عمومی این کلان شهر از همکاری و همراهی برای رفع عقب ماندگی در حوزه زیرساخت های کتابخانه ای خبر داد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، اول آذرماه آیین رونمایی از طرح توسعه کتابخانه های عمومی شهر شیراز با اشاره به طرح توسعه کتابخانه های عمومی شهر شیراز برای جبران کمبودهای شیراز در زمینه زیرساخت های فرهنگی است، گفت: ما در همراهی و همکاری با همدیگه تلاش می کنیم که خدمتی به مردم شیراز ارائه کنیم.

محمدعلی چوبینی گفت: با اهتمامی که شهردار در حوزه کتابخانه ها دارند، اقدامات خوبی در راستای توسعه کتابخانه های شهر شیراز انجام شده است.

پرداخت نیم درصد وظیفه شهرداری است و شهرداری شیراز خود را به پرداخت نیم درصد مکلف می کند.

وی افزود: در ماه های گذشته در بحث تخصیص زمین برای کتابخانه مرکزی و هم توسعه کتابخوانی در سطح شهر شیراز رخ داده است و امروز از طرح از توسعه زیرساختی کتابخانه های عمومی شیراز رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی شیراز در حوزه زیرساخت های کتابخانه ای را جبران می کنیم

عقب ماندگی شیراز در حوزه زیرساخت های کتابخانه ای را جبران می کنیم