مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-20حوادث

محاکمه مرد میانسال به اتهام سوزاندن همسرش


دستگیری خواستگار قلابی به اتهام سرقت و تجاوز/ مسافر تاکسی اینترنتی سارق بود/ پایان خوش یک آدم ربایی در سراوان/ دستگیری 7 زن و مردجیب بر قبل از سرقت در استادیوم آزادی/ مرگ عجیب 2 مرد در شامگاه پایتخت/ انتقام کور از جوان بی گناه!/ محاکمه مرد میانسال به اتهام سوزاندن همسرش - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه بیست و نهم آذرماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  دستگیری خواستگار قلابی به اتهام سرقت و تجاوز مرد شیاد که به بهانه ازدواج با زنی ثروتمند خودروی شاسی بلند و طلا های او را سرقت کرده بود، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید مسافر تاکسی اینترنتی سارق بود سارقی که با مجروح کردن راننده تاکسی اینترنتی قصد سرقت خودرو را داشت در کمتر از 3 ساعت دستگیر شد.

بیشتر بخوانید پایان خوش یک آدم ربایی در سراوان فرمانده انتظامی شهرستان سراوان از عملیات ضربتی پلیس در رهایی گروگان از چنگ آدم ربایان کمتر از 24 ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.

بیشتر بخوانید دستگیری 7 زن و مردجیب بر قبل از سرقت در استادیوم آزادی 7 زن و مرد جیب بر که همگی اعضای یک خانواده هستند و از شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر افراد معروف سرقت می کردند در حالی از سوی پلیس پایتخت دستگیر شدند که در آخرین سناریوی خود قصد داشتند به استادیوم آزادی رفته و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محاکمه مرد میانسال به اتهام سوزاندن همسرش

محاکمه مرد میانسال به اتهام سوزاندن همسرش